Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności serwisu https://www.ops-sepolno.pl/ oraz Biuletynie Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-sepolno.pl/
Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej ops-sepolno.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego ops-sepolno.pl oraz bip.gmina-sepolno.pl
Data publikacji strony internetowej: 2014-03-18
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2021-10-06
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie sporządzono dnia 2020-09-29. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych, oraz z narzędzia pozwalającego na powiększenie, pomniejszenie lub pogrubienie tekstu. Na stronie internetowej można użyć narzędzia zmieniającego tekst na mowę.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Dawid Zabrocki, adres poczty elektronicznej ops@ops-sepolno.pl Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Dostępność architektoniczna
Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim, ul. Szkolna 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie
Do budynku prowadzą 3 wejścia od ul. Szkolnej 8.
Biuro Obsługi Klienta znajduje się z lewej strony budynku – wejście główne.
Dla osób niepełnosprawnych na wózkach dostępny jest podjazd, wszystkie pomieszczenia znajdują się na parterze. W budynku nie ma windy.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych od strony ulicy Szkolnej.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W ośrodku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Adres do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich https://www.rpo.gov.pl/.
W Ośrodku Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim został powołany koordynator do spraw dostępności.
Dane kontaktowe:
W przypadku problemów z dostępnością prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Natasza Ksobiak, adres poczty elektronicznej ops@ops-sepolno.pl Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Dane kontaktowe
Natasza Ksobiak
ops@ops-sepolno.pl
52 388 84 50