Biuro Obsługi Klienta czynne od 1 maja 2020 roku.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim w ramach realizowanego projektu „Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim na rzecz włączenia społecznego!” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 uruchomił od dnia 1 maja 2020 roku Biuro Obsługi Klienta.
Biuro Obsługi Klienta zajmuje się:
- przyjmowaniem osób zgłaszających się Ośrodka i kierowaniem ich do właściwego Zespołu po przeprowadzeniu wstępnej rozmowy,
- udzielaniem osobom i rodzinom informacji w sprawach pomocy społecznej, organizacji pracy Ośrodka oraz prawach, uprawnieniach i instytucjach właściwych do załatwienia sprawy osoby zgłaszającej się do Ośrodka,
- kierowaniem do innych jednostek lub instytucji właściwych do załatwienia określonej sprawy,
- przyjmowaniem wniosków, pism i korespondencji,
- udzielaniem pomocy osobom zgłaszającym się do Ośrodka w wypełnianiu dokumentów i wniosków.
Biuro Obsługi Klienta jest czynne we wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy, tj.:
- poniedziałek 7.30-15.30,
- wtorek 7.30-16.00,
- środa 7.30-15.30,
- czwartek 7.30-15.30,
- piątek 7.30-15.00.
Kontakt telefoniczny pod numerem 52 388 84 50.
________________________________________________________________________________________
„Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim na rzecz włączenia społecznego!”
Nr projektu: POWR.02.05.00-IP.03-00-019/18