Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Sekretariatu
Do zadań na Samodzielnym Stanowisku ds. Obsługi Sekretariatu należy w szczególności:
- wykonywanie prac związanych z obsługą sekretariatu,
- prowadzenie spraw kancelaryjnych Ośrodka, a w szczególności: prowadzenie obsługi kancelaryjnej sekretariatu, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie ewidencji korespondencji, dziennika korespondencji, prowadzenie książki kontroli, prowadzenie rejestrów (kart spraw) wszelkich upoważnień, pełnomocnictw, zarządzeń, regulaminów, statutów i innych dokumentów przechowywanych w sekretariacie,
- przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Ośrodka,
- zapewnienie obsługi organizacyjno – biurowej Dyrektora Ośrodka,
- realizacja czynności związanych z pełnieniem funkcji reprezentacyjnych przez Dyrektora Ośrodka oraz nadzór nad realizowaniem kalendarza spotkań,
- zapewnienie przepływu informacji i dokumentacji między Dyrektorem Ośrodka,
a poszczególnymi Zespołami, - przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz przedstawienie zaistniałych spraw Dyrektorowi Ośrodka w celu ich ostatecznego załatwienia,
- obsługiwanie elektronicznej skrzynki nadawczo-odbiorczej w Ośrodku,
- prowadzenie rejestru pieczęci i stempli w Ośrodku,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą składnicy akt Ośrodka (gromadzenie, zabezpieczanie, ewidencjonowanie, brakowanie, udostępnianie),
- przechowywanie dokumentacji Ośrodka w należytym porządku i dbanie o właściwe
jej zabezpieczenie, - zabezpieczenie obsługi techniczno-biurowej posiedzeń, konferencji i narad,
- współdziałanie z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w zakresie wprowadzania
i doskonalenia rozwiązań związanych z ochroną danych osobowych przetwarzanych w trakcie kancelaryjnego obiegu dokumentów, - zaopatrywanie pracowników Ośrodka w materiały biurowe, kancelaryjne, druki
oraz prowadzenie rejestru wydanych materiałów biurowych, - obsługa informacyjna i organizacyjna świąt państwowych i gminnych.